קצת על שיטות הטיפול

דיקור

דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה בה עושים שימוש במחטים דקות עשויות מתכת. את המחטים מחדירים לנקודות מפתח בגוף דרכן זורם הצ'י – יסוד החיים על פי הרפואה הסינית.
הצ'י זורם, נע ומשתנה בגוף ושואף להגיע לאמצע – לנקודת איזון.
מטרת הדיקור הסיני היא להניע את הגוף לתפקוד הטבעי. כלומר, להניע את הצ'י דרך המרידיאנים – מערכת צינורות שיוצרות רשת בלתי נראית דרכה זורם הצ'י ומזין את כל הגוף.
כאשר קיימת פתולוגיה (עודף \ חוסר \ תקיעות \ חום \ קור ועוד) הצ'י לא זורם בצורה הרמונית ויש צורך בהחזרת האיזון לגוף. על גבי המרידיאנים ישנן נקודות משמעותיות לזרימה של הצ'י, עליהן נרצה לעשות מניפולציות שונות כדי לעודד הפעלה שלהן שתחזיר את הגוף לאיזון. אלו הן נקודות הדיקור.

שיאצו

שיאצו היא שיטת טיפול במגע שמקורה ביפן ומסתמכת על תאוריית הרפואה הסינית. הטיפול מתבצע על ידי לחיצות והפעלת משקל על נקודות מפתח בגוף המטופל, ששוכב על מזרון או מיטה בבגדים נוחים ומלאים.
לפי הפילוסופיה הסינית, ישנם בגוף ערוצי אנרגיה שדרכן זורם הצ'י – אנרגיית החיים. כאשר ישנה חסימה בערוצי האנרגיה, מכל מיני סיבות, מתעוררים כאבים ובעיות אחרות.
בטיפול שיאצו אנו פותחים את החסימות לאורך ערוצי האנרגיה ומפעילים נקודות בגוף שמזרזות את הריפוי ואת פתיחת החסימות. טיפול שיאצו דומה במטרתו לטיפול דיקור סיני אך במקום מחטים נעזרים בלחיצות ומניפולציות נוספות.
שיאצו הוא טיפול עמוק ואפשר לעזור בעזרתו למגוון רחב של בעיות: כאבים ובעיות אורתופדיות, בעיות גניקולוגיות, בעיות במערכת העיכול, טיפול בנפש ועוד.

צמחי מרפא

ברפואה הסינית משתמשים בצמחי מרפא כבר אלפי שנים.
בהתאם לבעיה של המטופל, אני מרכיבה פורמולה ייחודית ממספר צמחים ומינרלים. לכל צמח בפורמולה יש תפקיד משלו והרכבה של אלו יחד, מהווים פתרון משלים לבעיית המטופל. בהרכבת הפורמולה אני מסתמכת על מרשמים עתיקים של חכמים סינים שיעילותם מוכחת מאות ואלפי שנים.
את הפורמולות ניתן לקבל במגוון צורות- אבקה, טנקטורה, raw – בישול צמחים גולמיים מעובדים וכדורים, לפי סוג הבעיה ולפי העדפתו של המטופל.
הטיפול בצמחים משלים את הטיפול בדיקור ונותן מענה שלם ומקיף לבעיה.

שיתוף ב facebook
Share